És ha javíthatatlan?

A kapcsolattartásnak számtalan formája létezik napjainkban. Sajnos egyre kevesebb lehetőség van a mindennapi, rendszeres találkozásra családtagjainkkal, barátainkkal, mert életünk során gyakran válik szükségessé akár tanulmányaink, akár a munkalehetőségeink miatt távolra kerülni szeretteinktől. Így marad a közvetett kapcsolatfelvétel vagy a számítógép, laptop segítségével interneten keresztül, vagy az okos telefonok segítségével.

Ezért manapság szinte rabjai lettünk ezeknek az elektronikus eszközöknek. Már-már elképzelhetetlennek tűnik, hogy telefon nélkül éljünk akár csak egy napot is. Rabjai lettünk a közösségi oldalaknak. Naponta többször posztolunk különféle élethelyzetekben magunkról, barátainkról, ismerőseinkről. Üdvözöljük egymást az évfordulókon, a jeles eseményeken.

Ezeken a közösségi oldalakon keresztül tájékoztatást kaphatunk számtalan eseményről, találhatunk rá rég nem látott barátokra, családtagokra.

Ezért érthető, ha kétségbe esünk, ha esetleg meghibásodnak ezek a készülékek.

Így jártam én is a minap, amikor tönkre ment az iphon telefonom. Mivel nem olcsó eszközről van szó, nagyon nagy volt az elkeseredésem. Gondolkodtam, hogy mitévő legyek? Az interneten való böngészés során találtam rá az iszereles műhelyre. A regisztráció után megtudtam, hogy nem csak készülékek forgalmazásával foglalkoznak, hanem javítanak is készülékeket. Nagyon megörültem ennek az információmnak, hiszen nem szívesen váltam volna meg kedvenc készülékemtől. Felmerült azonban bennem az a gondolat, hogy mi van abban az esetben, ha megbízom a szervízt a javítással, és kiderül, hogy a készülék javíthatatlan? Ki kell-e fizetni a javítási költségeket? Hiszen ebben az esetben dupla lenne a ráfizetés, mert szükségessé válna a készülék cseréje is. Megnyugtatásomra közölték, hogy ebben az esetben nem kell fizetni, mivel működésképtelen lenne a telefon.

Szerencsére ez nem következett be, mivel a remek szakemberek megjavították a telefont. Köszönet érte.